OK, zamykam Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce cookie »

Phone-grey +48 508 982 237 - CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA


Regulamin

Dlaczego z nami?

  • Oszczędność czasu - posiadamy największa ofertę czołowych polskich producentów dzięki czemu Każdy Klient może u nas zaopatrzyć swój punkt handlowy w potrzebny rodzaj asortymentu.

  • Najniższe ceny - nasze wieloletnie doświadczenie gwarantuje ciągłość dostaw i najniższe ceny.

  • Doświadczenie w handlu - pomagamy przy otwieraniu nowych sklepów przez naszych Klientów.

  • Zróżnicowane kanały dystrybucji - posiadamy szeroko rozwinięty system obsługi Klientów, dzięki czemu obsługujemy Klientów na całym świecie.

  • Kształtowanie oferty produktowej – możliwość zgłoszenia na adres mailowy (dokk@js.com.pl) listy towarów, które powinny się znaleźć w sprzedaży dzięki czemu każdy Klient ma wpływ na kształtowanie oferty hurtowni internetowej.

  • Honorujemy dotychczas wypracowane warunki handlowe – honorujemy warunki i zniżki wypracowane w innych hurtowniach, dodatkowo nagradzamy Klientów którzy zdecydują się na nawiązanie z nami długoterminowej współpracy.


Zasady współpracy


Do współpracy zapraszamy wszystkie osoby prowadzące działalność gospodarczą nastawioną na dalszą odsprzedaż zakupionego od nas towaru.

Aby rozpocząć współpracę należy zarejestrować się w naszym systemie korzystając z formularza rejestracyjnego a następnie wysłać drogą e-mail (dokk@js.com.pl) lub faxem (0-81 441 71 80) dokumenty potwierdzające prowadzenie działalności gospodarczej (NIP, Regon, wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub KRS).

Po otrzymaniu i weryfikacji dokumentów prześlemy Państwu drogą elektroniczną hasło do systemu. Po zalogowaniu będą Państwo mieli dostęp do pełnej oferty hurtowni internetowej.

Stałych Klientów hurtowni stacjonarnej JS Sp. z o.o., którzy chcą dokonywać zakupów za pośrednictwem hurtowni internetowej www.ehurt.js.com.pl prosimy o wypełnienie formularza rejestracyjnego bez konieczności przesyłania dokumentów potwierdzających prowadzenie działalności gospodarczej. Hasło zostanie przesłane niezwłocznie po potwierdzeniu danych Klienta.

Przed złożeniem zamówienia prosimy o zapoznanie się z zasadami współpracy oraz z warunkami realizacji zamówień.

Złożenie zamówienia oznacza akceptację warunków współpracy.

Nie prowadzimy sprzedaży detalicznej.

Warunki realizacji zamówień


Warunkiem dokonania zakupów na e-hurt jest złożenie zamówienia, które świadczy o hurtowym jego charakterze (zakup towarów przeznaczonych do dalszej odsprzedaży), tj. min. kilka sztuk towaru jednego rodzaju (w tym samym kolorze i rozmiarze - dotyczy to tanich produktów takich jak rajstopy i skarpety).

Towary droższe (tj. powyżej 30 zł netto/szt.) mogą być zamawiane w ilościach sztukowych jednak łączna wartość zamówienia powinna świadczyć o zakupach hurtowych (min. 500 zł netto dla zamówień krajowych).

Minimum total cost of the order for customers from abroad must be over 2000 PLN

Zamówienia niezgodne z ustalonymi warunkami sprzedaży mogą nie być przyjęte do realizacji.

Reklamacje


  • W przypadku stwierdzenia naruszenia paczki z towarem należy sporządzić protokół szkody w obecności Kuriera.

  • Wszelkie reklamacje objęte gwarancją i rękojmią producenta rozpatrywane będą zgodnie z Ustawą z dn. 23.04.1964 „Kodeks Cywilny” tekst jednolity z 26.09.2016 r. (Dz. U. 2016 poz. 380).
  • Wszelkie reklamacje ilościowe lub wartościowe rozpatrywane będą jeżeli zgłoszenie wpłynie do JS Sp. z o.o. na piśmie (pocztą lub przez e-mail)  w terminie 14 dni od daty wystawienia dokumentu. Po tym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.

Odpowiedzialność


JS Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z przyczyn od niej niezależnych, w tym za:

  • Zamówienia składane w imieniu Klienta przez osoby trzecie.

  • Niedotrzymanie terminu dostawy, czyli przerwy w produkcji, utraty zysku lub strat pośrednich wynikłych z niedostarczenia odpowiedniego towaru w terminie.

  • Różnice w wyglądzie lub kolorach zamówionych towarów z otrzymanymi, wynikających z powodów technicznych lub związanych z różnym odwzorowaniem kolorów towarów na różnych monitorach.

  • Nieterminowe dostarczenie przesyłek przez firmę kurierską.

Katalog produktów hurtowni internetowej www.ehurt.js.com.pl nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego art. 71.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.